Cotton Expert

Cotton & Yarn Of Türkiye

  • Bayrak
    Bayrak
         
  •                                        
    2017-18 sezonu kütlü pamuk destekleme primi 80 kuruşa yükseltildi.
  • Uyarı !
    Sitede yayınlanan Emtia Fiyat ve Grafik verileri, bilgilendirme amaçlı olup kesinliği bulunmamaktadır !
  • Türkiye Pamuk Üretim-Tüketim
     2017/18 Mil/Ton Mil/Balya
    Üretim 0.784 3.600
    Tüketim 1.437 6.600
    İthalat 0.751 3.450
    İhracat 0.071 0.032
    Bitiş Stok 0.386 1.773

    USDA Ağustos 2017/18 Tahmin


  • E-Posta gönder

           Twitter Counter for @CottonExpert
  • En Son Twitt.


  • Liverpool Cotton A İndex
     77.40 C/Lb       TL/Kg

  • İNO.com



    Aralık-17

  •    ICAC Dünya Arz & Talep

    Mil/Ton

    Ağustos Tah.
    2016/17 2017/18
    Üretim 23.03 24.89
    Tüketim 24.47 25.00
    İthalat 7.88 7.80
    İhracat 7.88 7.80
    Bitiş Stok 18.90 18.80
  • ABD Haftalık Pamuk İhracat Verileri
    3-10 Ağustos (Upland)
    ABD Toplam İptal Net
    192.600 Bl. -5.900 Bl. +186.700 Bl.
    3-10 Ağustos Türkiye İthalat
    Türkiye Top. İptal Net
    9.700 Bl. -0.00 Bl. +9.700 Bl.
  • En Son Yorum

USDA: Dünya pamuk Arz-Talep verileri (Ağustos 2012)

Posted by Admin 11 Ağustos 2012

ABD Tarım Bakanlığı(USDA), Ağustos ayı raporunda 2012/13 sezonu için Dünya pamuk üretim beklentisini 114.108 milyon balyaya yükseltti. USDA, bir önceki ayda pamuk üretim beklentisini 113.81 milyon balya olarak açıklamıştı. USDA’nın “Dünya Pamuk Arz/Talep” raporuna göre, dünyada tüketim beklentisi 108.976 milyon balyadan 108.156 milyon balyaya indi. Böylece stok beklentisi 72.392 milyon balyadan 74.665 milyon balyaya yükseldi

USDA, ABD için üretim beklentisini 17.00 milyon balyadan 17.651 milyon balyaya çıkarırken, Çin’in tüketim beklentisini 39.5 milyon balyadan 39.00 milyon balyaya geriletti.

-TÜRKİYE’NİN ÜRETİM BEKLENTİSİ DEĞİŞMEDİ..

ABD Tarım Bakanlığı, Türkiye’nin 2012/13 sezonu için pamuk üretimi tahminini 2.75 milyon balya (599.5 Bin ton) olarak değiştirmedi. USDA’nın Türkiye tüketim beklentisi 5.6 milyon balya (1.22 Milyon ton) olarak kalırken, 1.782 milyon balya (388.476 Ton) olan stok beklentisi değişmedi.

Dünya Arz Talep verilerinin tamamını görmek için Tıklayın

4 Yanıt to “USDA: Dünya pamuk Arz-Talep verileri (Ağustos 2012)”

  1. Hasan Günal said

    ABD Tarım Bakanlığı, Türkiye’nin 2012/13 sezonu için pamuk üretimi tahminini (599.5 Bin ton) olarak değiştirmemiş… bu nebicim bir iş.usda kım

    ,,adam uretımı bıraz cogaltıyor tuketımı dusuruyor stok fazla busene tamam kafasına gore sonra kendı borsasına yazıyor talep bu fıyatbu,,

    ,icimden cok sey yazmak gelıyor,yeter artık her kurum, sahıs,, koltuk sahıbı gorevını bılsın.hındıstanda mart ayında pamuk satısı
    yasaklandı.
    Butun ulkede mıllı mesele oldu bızım burda oyle bırsey olsa butun topraklarımızda pamuk ekılmıs olsa kım onemser bılmıyorum onemsenmeyız.bu ıs gercekten matematıksel gırdı cıktılarla varsayım larla dırenclerle degerlendırılır.ama bu degerleri gercekten pıyasa olusturursa… saygılar

  2. mehmet aydın said

    ulkemizde son yillarda kac tane pamuk uzerine haber yapilmistir.pamugun ulkemizde bittigi bir zaman dilimindeyiz .daha oncede belirttigim gibi PRIM konusu tek care pamuk fiyatlarini yuksektmiyorlar .onumuzdeki yil beklenenin kat ve kat fazlasi pamuk dikim alanlari azalacaktir.
    pamuk ureticisi sevkini kaybetmistir.
    calistay olur ne zaman ati alan uskudari gectikten sonra.

  3. Admin said

    Mehmet bey, pamuk üzerine gönüllü olarak sektöre birşey katmaya çalışan bu site gibi bir kaç site daha varmı bilemiyorum ? ama; bu site açıldı açılalı sektörde sözde önde gelen kişi ve kişiler sürekli köstek olmaktan ve site yayını engellemekten başka pamukçuluk adına başarılı olamadıklarını düşünüyorum…

  4. Mehmet Aydın said

    Tek sesimiz burada ciktigi ve buradan duyurabildigimiz icin yaziyoruz
    emeginize Tesekkurler

Yorum

 
