Cotton Expert

Cotton & Yarn Of Türkiye

  • Bayrak
    Bayrak
         
  •                                        
    2017-18 sezonu kütlü pamuk destekleme primi 80 kuruşa yükseltildi.
  • Uyarı !
    Sitede yayınlanan Emtia Fiyat ve Grafik verileri, bilgilendirme amaçlı olup kesinliği bulunmamaktadır !
  • Türkiye Pamuk Üretim-Tüketim
     2017/18 Mil/Ton Mil/Balya
    Üretim 0.827 3.800
    Tüketim 1.470 6.750
    İthalat 0.740 3.400
    İhracat 0.060 0.027
    Bitiş Stok 0.403 1.853

    USDA Ekim 2017/18 Tahmin


  • E-Posta gönder

           Twitter Counter for @CottonExpert
  • En Son Twitt.


  • Liverpool Cotton A İndex
     77.85 C/Lb       TL/Kg

  • İNO.com



    Aralık-17

  •    ICAC Dünya Arz & Talep

    Mil/Ton

    EkimTah.
    2016/17 2017/18
    Üretim 23.05 25.38
    Tüketim 24.56 25.22
    İthalat 8.00 7.93
    İhracat 8.15 7.93
    Bitiş Stok 18.55 18.70
  • ABD Haftalık Pamuk İhracat Verileri
    5-12 Ekim (Upland)
    ABD Toplam İptal Net
    256.300 Bl. -3.100 Bl. +253.200 Bl.
    5-12 Ekim Türkiye İthalat
    Türkiye Top. İptal Net
    33.900 Bl. -0.00 Bl. 33.900 Bl.
  • En Son Yorum

Tarımsal Üretim yönetmeliği yürürlüğe girdi

Posted by Alıntıdır 18 Şubat 2014

Tarımsal ÜretimTarımsal Üretim Kayıt Sistemi Yönetmeliği yürürlüğe girdi. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının konu ile ilgili kararı Resmi Gazetede yayımlandı. Yönetmeliğin amacı tarım politikalarının oluşturulmasına yönelik olarak tarım işletmelerine ait tarımsal faaliyetlerin tamamının kayıt altına alınması için kurulacak Tarımsal Üretim Kayıt Sisteminin kullanılması, güncellenmesi, geliştirilmesine ilişkin usul ve esasların belirlenmesi ve elde edilen kayıtlardan tarım işletmesi bazında, ülke genelinde tarım istatistiklerinin oluşturulmasını sağlamak olarak belirlendi.

Yönetmelik Tarımsal Üretim Kayıt Sisteminin kurulması, kullanılması, güncellenmesi ve geliştirilmesi ile ilgili kayıtişlemlerinin izlenmesi ve raporlanmasında görev alacak birimlerin belirlenmesini, görevlerin tanımlanmasını, TÜKAS kapsamındaki tarım işletmelerine ait tarımsal faaliyetlerin tamamının kayıt altına alınmasını, düzenlenmesini ve tarımsal üretim bazında tarım istatistiklerinin oluşturulmasına ilişkin usul ve esasları kapsıyor.

Foreks

Bir Yanıt to “Tarımsal Üretim yönetmeliği yürürlüğe girdi”

  1. kasimsolar said

    Reblogged this on kasım solar.

Yorum

 
